20070106

U.D.B.V.J.O. meta-nuus #01

Meta-nuus is soos masturbasie. Dit gaan alles oor jouself, maar uiteindelik gee net jy om.

Ek het 'n paar lesers gekry wat my gevra het hoe gereeld ek hier gaan skryf. Die antwoord is een maal per week. Gewoonlik, teen Sondag, behoort jy 'n nuwe vruggie uit my brein hier te siene kry.

Tweedens, ek het dit nou makliker gemaak om in te teken op U.D.B.V.J.O. Kliek op hierdie RSS-ikoon ding op die regterkant en jy sal weggeblits word, gratis en veniet, na die wêreld van Feedburner.com toe. Maak nie saak watse leser jy gebruik om jou gunsteling blogs en aanlyn-koerante te lees nie, hierdie slim-Feedburner lyn sal werk in jou leser.

En as jy nou nog nie weet van RSS en Atom en die klas van ding nie, behoort jy nou wakker te word, Rip.

Die Britse Uitsaaikorporasie het 'n lekker handige handleiding wat jou uit die donker eeue sal lei.

Sien julle môre.